Švédsky expert na dopravu navštívil ČĽR v sprievode Trafikutskottet – zástupcov švédskeho parlamentu, zástupcov Trafikverket, zástupcov európskeho koridoru europakorridoren a zástupcov Tranas kommun. Títo ľudia študovali najmodernejšie čínske technológie v oblasti výstavby vysokorýchlostných železníc. Toto video natočil jeden z nich a týmto videom chcel ukázať, že vysokorýchlostné železnice dokážu byť veľmi rýchle a s hladkým chodom vlakových súprav. Najväčším problémom je práve výstavba takejto trate, keďže si vyžaduje extrémne tolerancie pri výstavbe a montáží zariadení. Pevne verím, že aj v EÚ sa budeme môcť tešiť takto rozvinutým technológiam a budeme môcť cestovať po celej EÚ.
Tu je video, ktoré nasnímal tento švédsky expert na dopravu cestou z Pekingu do Šanghaja:
Inštalovaná kapacita Číny na výrobu elektriny zo zdrojov čistej energie v prvom štvrťroku prudko vzrástla, čo analytici pripisujú rastúcemu domácemu dopytu po elektrine, keďže Čína sa usiluje o vysokokvalitný a ekologický rozvoj. Analytici vyvrátili tvrdenia o „nadmernej kapacite“, ktoré v poslednej dobe presadzovali niektoré západné krajiny, a poznamenali, že takýto [...]
Pozrite si video pod týmto článočkom. Video je vlastne nedávny rozhovor Yanisa Varoufakisa s moderátorom portálu PoliticsJOE o súčasnej sociálno-ekonomickej situácií, dôvody súčasných problémov v západnej spoločnosti.
Na youtube mal Tomáško svoju vlastné videa, ktoré vytvoril pred 8 rokmi. Vtedy to bol ešte taký malý chlapček, mohol mať tak okolo 12 – 14 rokov. Ten chlapček sa staroby nedožil. Prečo sa nechal nalákať na vojnu na Ukrajine? Biť žoldnierom je veľmi nebezpečná práca. Čo na to jeho rodičia?
Čo bolo, bolo. Dnes sa situácia rýchlo... ...
Ako si si dovolil napísať niečo ...
Číňania sú, hoci v železničnej ...
Kedy si naposledy cestoval vlakom na ...
ked uz tak osobne, a ty si pozadu ci ...
Celá debata | RSS tejto debaty