Ktoré boli tri najdôležitejšie vynálezy v ľudských dejinách?

7. júna 2013, stan021, Zábava

   Prvým vynálezom, ktorý výrazne posunul ľudstvo ďalej do modernejšej doby bolo „zapálenie prvého ohňa“. Ako založiť oheň, to bol asi prvý a teda najdôležitejší vynález všetkých čias. Na druhé miesto by som určite dal vynález kolesa. Tretím vynálezom ktorý najviac ovplyvnil civilizáciu je a tu by som trošku pouvažoval nad prvým kamenným, brondzovým, alebo železným predmetom. Ďalej možno vynález parného stroja, prvý pušný prach, alebo možno prvý elektrický prúd. No i tak si myslím, že to bol Jacquardov tkáčský stroj. Som o tom presvedčený, že tento vynález posunul ľudstvo rovnako ďaleko ako tie prvé dva. Prečo? Po prvý krát v novodobej civilizácii sa začal používať jednoduchý ale veľmi dômyselný programovateľný tkáčsky stroj. Tento stroj viedol k založeniu Booleovej algebry, neskôr k prvému prototypu stroja na spracovanie dát a napokon k samotnému počítaču ako ho poznáme dnes. Programovateľné stroje ovládli celú priemyselnú výrobu, služby a vlastne celý chod ľudskej spoločnosti. Možno mnohí z Vás čitateľov tohto článočku nebudú súhlasiť s mojím videním a tak rád si prečítam Vaše názory na túto tému. Ak nesúhlasíte s mojím názorom, tak ktoré boli tri najdôležitejšie vynálezy všetkých čias poďľa Vás?