Na Slovensku máme železnice viac ako 150 rokov. V tomto období železničná osobná doprava nie je prioritou našej vlády. Vlaky sú pomalé, drahé a nevyhovujú komfortu 21. storočia. Bohužiaľ mnohí slováci ani nevideli moderný vlak, modernú osobnú dopravu a ako to vlastne by malo vyzerať.
Ako by to malo vyzerať, tak tu dávam krátke videjko, kde si môžete trošku pozrieť ako vyzerá moderná a rýchla osobná doprava v 21. storočí. V Čínskej Ľudovej rep. sa do konca roku 2020 vybuduje 50 000 km takýchto vysokorýchlostných železníc. Mnohí povedia, že výstavba takýchto železníc je veľmi drahá a štát nemá na to financie. Ale predsa žijeme v EÚ, ktorá sa richtuje byť najvyspelejším spoločenstvom národov na planéte. Ja osobne si myslím, že nie, nemáme na to výkonný ekonomický systém.
Tu je video, ako by to mohlo a malo vyzerať na Slovensku:
Nyidoin Lhamo, stredoškoláčka pochádzajúca z náhornej plošiny Qinghai-Xizang, si nikdy nemyslela, že by mohla mať šancu študovať na peknej internátnej škole a dokonca ísť v budúcnosti na univerzitu v inej provincii . Nyidoin Lhamo, narodená v tibetskej autonómnej prefektúre Golog v severozápadnej Číne, Qinghai, strávila svoje rané roky chovom dobytka na odľahlých [...]
Čínsky zahraničný obchod dosiahol nové maximum v prvom polroku tohto roka, čo poskytlo ďalší impulz pre ekonomické oživenie, ukázali piatkové oficiálne údaje. Objem obchodu s tovarom vzrástol medziročne o 6,1 percenta na 21,17 bilióna juanov (približne 2 970 miliárd amerických dolárov) v období od januára do júna, podľa Generálnej colnej správy. Vývoz vzrástol o 6,9 [...]
Celá debata | RSS tejto debaty