Na Slovensku máme železnice viac ako 150 rokov. V tomto období železničná osobná doprava nie je prioritou našej vlády. Vlaky sú pomalé, drahé a nevyhovujú komfortu 21. storočia. Bohužiaľ mnohí slováci ani nevideli moderný vlak, modernú osobnú dopravu a ako to vlastne by malo vyzerať.
Ako by to malo vyzerať, tak tu dávam krátke videjko, kde si môžete trošku pozrieť ako vyzerá moderná a rýchla osobná doprava v 21. storočí. V Čínskej Ľudovej rep. sa do konca roku 2020 vybuduje 50 000 km takýchto vysokorýchlostných železníc. Mnohí povedia, že výstavba takýchto železníc je veľmi drahá a štát nemá na to financie. Ale predsa žijeme v EÚ, ktorá sa richtuje byť najvyspelejším spoločenstvom národov na planéte. Ja osobne si myslím, že nie, nemáme na to výkonný ekonomický systém.
Tu je video, ako by to mohlo a malo vyzerať na Slovensku:
Pozrite si video pod týmto článočkom. Video je vlastne nedávny rozhovor Yanisa Varoufakisa s moderátorom portálu PoliticsJOE o súčasnej sociálno-ekonomickej situácií, dôvody súčasných problémov v západnej spoločnosti.
Na youtube mal Tomáško svoju vlastné videa, ktoré vytvoril pred 8 rokmi. Vtedy to bol ešte taký malý chlapček, mohol mať tak okolo 12 – 14 rokov. Ten chlapček sa staroby nedožil. Prečo sa nechal nalákať na vojnu na Ukrajine? Biť žoldnierom je veľmi nebezpečná práca. Čo na to jeho rodičia?
Čínsky automobilový trh sa v prvom štvrťroku 2024 výrazne rozbehol, pričom výroba a predaj áut prekročili v tomto období 6,7 milióna kusov, ukázali v stredu údaje Čínskej asociácie výrobcov automobilov (CAAM). Od januára do marca sa výroba automobilov medziročne zvýšila o 6,4 percenta na 6,6 milióna kusov, zatiaľ čo predaj automobilov vzrástol medziročne o 10,6 [...]
Pre ministra si na hranice prišlo 14 áut. Jednotka Achmat, známa aj ako kadyrovci, sa pracovníkom dagestanského ministerstva vnútra vyhrážali sa zabitím.
Celá debata | RSS tejto debaty