Zbohom súdruhovia, toto je čo?

18. októbra 2014, stan021, Boj proti koľektívnej hlupote Čínska Ľudová Republika Socializmus 21. storočia

Práve som si dopozeral film Zbohom súdruhovia, ktorý bežal na STV2. Nemám nič proti tomu filmu, ale ten film je silne propagačný. Propaguje silný antikomunizmus a odpor k všetkému, čo zaváňa socializmom. Socializmus je veľmi dobrá myšlienka, bohužiaľ v naších končinách ľudia socializmus odsudzujú a dehonestujú. Keď som bol mladý junák, tak otec mi rozprával o tom akou cestou ide Čínska Ľudová rep., už vtedy mi povedal, že toto je tá pravá cesta, ktorá vedie k úspechu. Nepovedal kedy sa to prejaví, nepovedal rok, ale hovoril, že jeho vnuci sa toho dožijú. A je to tu. Socializmus nad kapitalizmom vyhral, Čína vsadila len na jedinú a tu správnu kartu a tou je reálna ekonomika. Čína nevsadila na atómové zbrane, na vojny ale len na ekonomické porazenie kapitalizmu. A je to tu. Ja som sa toho dožil. Moje deti sa toho dožijú, že Čína raz jedného dňa ovládne svetový obchod a bude rozhodujúcou ekonomickou mocnosťou tohto sveta. Bohužiaľ, súdruhovia v Moskve videli najväčšieho nepriateľa v USA a potom v Čínskej Ľudovej rep. s ktorou mali veľmi studené politické vzťahy. V Moskve nepochopili akými kartami hrá Čína a čo vlastne chce dosiahnúť. Škoda, je to veľká škoda, že to všetko takto dopadlo. Bohužiaľ, na tomto svete je viac hlupákov ako múdrych ľudí, a tak, čo už. Všetko sa to skončilo.