Švédsky expert na dopravu navštívil ČĽR v sprievode Trafikutskottet – zástupcov švédskeho parlamentu, zástupcov Trafikverket, zástupcov európskeho koridoru europakorridoren a zástupcov Tranas kommun. Títo ľudia študovali najmodernejšie čínske technológie v oblasti výstavby vysokorýchlostných železníc. Toto video natočil jeden z nich a týmto videom chcel ukázať, že vysokorýchlostné železnice dokážu byť veľmi rýchle a s hladkým chodom vlakových súprav. Najväčším problémom je práve výstavba takejto trate, keďže si vyžaduje extrémne tolerancie pri výstavbe a montáží zariadení. Pevne verím, že aj v EÚ sa budeme môcť tešiť takto rozvinutým technológiam a budeme môcť cestovať po celej EÚ.
Tu je video, ktoré nasnímal tento švédsky expert na dopravu cestou z Pekingu do Šanghaja:
V priloženom videu sa opisuje história vývoja modernej civilizácie za posledných 200 rokov. Prečo industrializované spoločnosti, regióny nakoniec skrachovali? Zásadnou vecou ktorú toto celé ovpyvňuje je technologický vývoj. Technologický vývoj za posledných 200 rokov ukazuje tento trend. Video:
Európska Únia bola dlhé roky najväčším výrobcom automobilov na svete. V súčastnosti prechádza hlbokou systémovou krízou. Predaj nových áut v EÚ klesá a tak na budúci rok v EÚ zanikne 9 svetoznámych automobilových značiek. Tieto autá sa už nedokážu predávať v takom množstve, aby ekonomicky zachránili ich výrobcov. Výroba týchto automobilov je pre ich výrobcou [...]
Čínska ľudová republika, ako nesporný svetový líder vo výrobe elektrickej energie, zaznamenáva ďalší rast. Ten síce často koreluje s ekonomickou aktivitou a rastúcou životnou úrovňou, no v čínskom kontexte je poháňaný aj obrovskými investíciami do obnoviteľných zdrojov a vysokými nárokmi energeticky náročného priemyslu. Objem elektriny vyrobenej za deväť mesiacov [...]
Čo bolo, bolo. Dnes sa situácia rýchlo... ...
Ako si si dovolil napísať niečo ...
Číňania sú, hoci v železničnej ...
Kedy si naposledy cestoval vlakom na ...
ked uz tak osobne, a ty si pozadu ci ...
Celá debata | RSS tejto debaty