6. októbra tohto roku sa začala testovacia prevádzka vôbec prvého čínskeho maglev vlaku, ktorý bude spájať Changsha South Railway Station to Huanghua International Airport. Dráha tohto vlaku je cca 18 500 metrov a bude sa pohybovať maximálnou rýchlosťou 100km/h. Náklady na tento projekt dosiahli 4,19 mld RMB čo je asi 675 mil. euro. Prepravná kapacita vlaku bude 60 cestujúcich. Japonsko a Nemecko tiež majú takéto technológie už viac ako 30 rokov, ale bohužiaľ som ešte nepočul, že by niekedy v budúcnosti aj chceli postaviť pre verejnosť nejakú funkčnú železnicu.
Vláčík vyrába China CSR Zhuzhou company, štátny podnik.
Letecká linka Chengdu – Beijing odteraz bude prepojená lietadlom ARJ-21 COMAC, prvým čínskym prúdovým lietadlom. Toto lietadlo bolo vyvinuté v rámci 10. čínskej päťročnice. Ako vyzerá toto lietadlo, tak tu je záznam z viedenského letiska.
Tento blog berte len ako ľahký žáner na čítanie. Nemecko sa považuje za jednu s najvyspelejších krajín sveta. Nemecká ekonomika je založená hlavne na strojárskom priemysle, automobilový priemysel hrá najdôležitejšiu úlohu v Nemeckej ekonomike. Predstavme si, že by Nemecko nesmelo doviesť žiadne technológie z USA. Všetky technológie z USA by boli pre nemeckú ekonomiku, [...]
Čínsky nezávisle vyvinutý supravodivý kvantový počítač tretej generácie Origin Wukong obslúžil celosvetovo viac ako 20 miliónov používateľov, čím prekonal dôležitý míľnik vo vývoji kvantových počítačov v krajine, informoval denník China Science and Technology Daily. Podľa Anhui Quantum Computing Engineering Research Center majú používatelia zo 139 krajín alebo [...]
Musk dokazuje, že americký štýl demokratického systému bol najskorumpovanejším systémom, najviac netransparentným systémom, systémom najviac zneužívajúcim ľudské práva, najslobodnejším systémom, ktorý mohol systematicky globálne korumpovať v celej histórii ľudstva. Zatiaľ Musk vyšetril tieto body. : V roku 2010 postihlo Haiti zemetrasenie. USAID zaplatilo 2 miliardy [...]
Vďaka za informácie! ...
Celá debata | RSS tejto debaty