Poďme si pozrieť a zrekapitulovať minulý rok 2015 v oblasti osobnej vlakovej dopravy v Nemecku a na porovnanie s komunistickou ČĽR.
Minulý rok 2015 sa v Čínskej Ľudovej Republike otvorilo 3 306km nových vysokorýchlostných železničných tratí. V Nemecku je teraz v prevádzke niečo viac ako 1 300km vysokorýchlostných železníc. Nemecké železnice tieto trate začali budovať už v 80tich rokoch minulého storočia. Nemecká železničná infraštruktúra sa i tak radí medzi najmodernejšie na Svete. Nemecko plánuje pokračovať vo výstavbe nových vysokorýchlostných tratí a na rok 2017 uvedie do prevádzky trať Nurenberg – Erfurt s dĺžkou 190km. Táto železnica sa stavia už od roku 1996. Nemecko ako najvyspelejšia ekonomika EÚ predsa len nemá dostatočné finančné zdroje na urýchlenie výstavby takýchto nákladných železníčných projektov. Je to škoda, že modernizácia železničnej infraštruktúry nie je prioritou politického a ekonomického vedenia EÚ.
Ano, první věta mohla být zformulována... ...
áno sú to vyslovené somariny ako ...
animalsovi : sám ste vo svojom príspevku... ...
Opětovně porovnáváš neporovnatelné.... ...
Celá debata | RSS tejto debaty