Dnes by som chcel poukázať na štatistiku z predaja nových osobných automobilov v USA, EÚ a v Čínskej Ľudovej Republike za rok 2015. Tieto veci vyvolávajú veľa otázok, na ktoré treba odpovedať. Aká je vlastne reálna kúpna sila obyvateľstva v týchto krajinách? Doleuvedený graf to presne popisuje. Ako je možné, že „chudobná komunistická“ Čína je schopná absorbovať na svojom trhu toľko nových osobných automobilov ako USA a EÚ dohromady? Ako je možné, že tak ekonomicky „vyspelé“ krajiny západu nie sú schopné v reálnej spotrebe aj v tejto oblasti predbehnúť „chudobnú komunistickú“ Čínsku Ľudovú Republiku? Odpoveď je jednoduchá a to, že obyvateľstvo v západných krajinách nemá dostatočnú reálnu kúpnu silu. Priemerné platy v západných krajinách sú oveľa vyššie ako v ČĽR, ale celkové náklady na život, réžia, sú veľmi vysoké. Stredná trieda, ktorá si môže dovoliť kupovať nové osobné automobily je v západných krajinách čoraz menšia. Tu vidím hlavný problém ekonomiky „vyspelej“ časti sveta, USA a EÚ. Stredná trieda v USA a v EÚ sa z roka na rok zmenšuje a to je ten hlavný dôvod trendu reálnej spotreby. Aký je váš osobný názor na túto vec?
+++ Čína rozbieha vlastnú, vnútornú ...
Súdruh "akademik" STAN 021, to sa ...
Také hraje roli saturace. V USA je registrováno ...
Este studuj :-)...a na precvicenie si vydel pocty ...
Radsej zmaz tuto blbost. Porovnavat absolutne ...
Celá debata | RSS tejto debaty