Ako som prekonal Covid-19.

5. apríla 2021, stan021,

Som jeden z tých čo prekonali Covid-19. Mal som mierny priebeh choroby. Vlastne to ani nie je choroba, ale zlyhanie imunitného systému organizmu. Správne fungujúci imunitný systém u zdravého človeka by si mal poradiť s vírusovou infekciou. Bral som vitamínové prípravky C + D + B komplex. Počas infekcie mi nechutilo jesť, a problémy s trávením. Bežný človek by takúto infekciu mal ľahko prekonať pokiaľ nie je fajčiar a nepije veľa alkoholu, tak by všetko malo byť v poriadku. Zaočkovať voči kovidu by sa mali hlavne seniori, chronicky chorí a tí čo majú problém s imunitou. Bežná zdravá populácia asi nie. Náš imunitný systém sa učí celý život a naučí sa bojovať voči kovidu. Deti učíme čistote, aby si často umývali ruky, aby neboli zafúľané. Je to chyba, lebo imunitný systém musí prichádzať do kontaktu s vírusmi a baktériami dennodenne aby si udržal pamäťové stopy na tieto hrozby.