Založ si blog

Ako sa dnes presadzujú čínske výrobky na Japonskom trhu.

Pri nákupoch v japonských obchodoch s domácimi spotrebičmi môžu zákazníci v posledných rokoch vždy vidieť čínske značky na nápadných miestach. Analytici tvrdia, že čínske značky domácich spotrebičov si čoraz viac získavajú priazeň japonských spotrebiteľov svojou kvalitou a povesťou, čo odráža mimoriadne úspechy „Made in China“ v oblasti inteligencie, značky a internacionalizácie za posledné desaťročie.

Japonské médiá Nihon Keizai Shimbun informovali, že čínska skupina Hisense zriadila v Japonsku výskumné a vývojové centrum. Nové produkty vyvinuté pre mladých Japoncov sú obľúbené a umiestňujú sa na popredných miestach v obchodoch, čím narúšajú trhový monopol japonských značiek.

Podiel Hisense na japonskom televíznom trhu, bol iba 2,4 percenta v roku 2017, dosiahol v minulom roku 12,9 percenta, čo je piate miesto a len asi o deväť percent nižšie ako Sharp, ktorý je na čele rebríčka, informovali médiá s odvolaním sa na údaje globálnej spoločnosti Euromonitor International pre prieskum trhu.

Japonskí spotrebitelia okrem televízorov veľmi dôverujú aj chladničkám, práčkam a klimatizáciám vyrobeným čínskymi spoločnosťami pre domáce spotrebiče, ktorých predaj na japonskom trhu tiež rastie.

Li Wenli, prezident Hisense Japan, povedal Xinhua, že spoločnosť zaregistrovala svoju pobočku v Japonsku na konci roka 2010 a začala predávať produkty v roku 2011. Po rokoch na japonskom trhu sa Hisense rozrástla na obľúbenú značku elektrických spotrebičov medzi japonskými spotrebiteľmi, najmä mladšia generácia.

V posledných rokoch tento gigant domácich spotrebičov videl, že jeho televízory, chladničky, práčky, klimatizácie, stereo a ďalšie produkty vstupujú do takmer všetkých bežných reťazcov domácich spotrebičov, reťazcov s tovarom pre domácnosť a platforiem elektronického obchodu v Japonsku.

„Máme tu vystavené všetky druhy produktov Hisense a naši zákazníci im dávajú veľmi vysoké hodnotenia,“ povedal obchodný personál známeho japonského predajcu elektroniky Bic Camera.

S vyššou kvalitou, aktualizovanými produktmi a lepšími popredajnými službami si čínske domáce spotrebiče posilnili imidž svojej značky prostredníctvom modernizácie a prechodu.

Okrem tradičných domácich spotrebičov žiaria nové čínske inteligentné spotrebiče aj na japonskom trhu, kde sa čínska spoločnosť zaoberajúca sa inteligentnou spotrebnou elektronikou Anker Innovations videla, ako sa jej prenosný domáci projektor stal bežným produktom, obľúbeným u mladých ľudí, ktorí žijú bez televízora, uvádza Nihon Keizai. Shimbun.

Podiel spoločnosti na japonskom trhu projektorov sa podľa japonskej výskumnej spoločnosti BCN umiestnil na druhom mieste a v roku 2021 dosiahol 14,8 percenta.

V očiach Li sú čínske značky a produkty čoraz viac v centre pozornosti na zámorských trhoch, čo nevyhnutne vyplynulo z neustáleho rozvoja čínskej ekonomiky v poslednom desaťročí, zatiaľ čo mnohé čínske firmy, vrátane Hisense, kráčajú po ceste internacionalizácie.

Počas posledného desaťročia dosiahli čínske podniky zaoberajúce sa domácimi spotrebičmi rýchly rast, užšiu spoluprácu v dodávateľskom reťazci a obojstranne výhodnú situáciu prostredníctvom fúzií a akvizícií japonských podnikov s domácimi spotrebičmi.

V roku 2012 získala spoločnosť SANYO Electric divíziu práčok a chladničiek pre domácnosť od spoločnosti Haier Group. Spoločnosť Toshiba predala v roku 2016 svoje podnikanie v oblasti bielej techniky alebo veľkých domácich elektrospotrebičov skupine Midea Group a v roku 2018 predala svoju divíziu televízorov skupine Hisense Group.

Objem bilaterálneho obchodu medzi Čínou a Japonskom vzrástol v roku 2021 o 17,1 percenta na 371,4 miliardy amerických dolárov, ukazujú údaje čínskej generálnej colnej správy.

Keďže čínsko-japonské hospodárske a obchodné väzby sa naďalej rozširujú, čínske výrobky sa integrujú na japonský trh a „Made in China“ sa stalo nevyhnutnou súčasťou života japonských spotrebiteľov.

G7 obvinila Čínsku Ľudovú rep. za nadmernú výrobu automobilov.

18.07.2024

Čínska Ľudová republika nemôže vyrábať tak veľa automobilov, podľa úsudku G7.

Čína podporuje vzdelanie svojích občanov.

15.07.2024

Nyidoin Lhamo, stredoškoláčka pochádzajúca z náhornej plošiny Qinghai-Xizang, si nikdy nemyslela, že by mohla mať šancu študovať na peknej internátnej škole a dokonca ísť v budúcnosti na univerzitu v inej provincii . Nyidoin Lhamo, narodená v tibetskej autonómnej prefektúre Golog v severozápadnej Číne, Qinghai, strávila svoje rané roky chovom dobytka na odľahlých [...]

Čínskemu zahraničnému obchodu sa darí.

12.07.2024

Čínsky zahraničný obchod dosiahol nové maximum v prvom polroku tohto roka, čo poskytlo ďalší impulz pre ekonomické oživenie, ukázali piatkové oficiálne údaje. Objem obchodu s tovarom vzrástol medziročne o 6,1 percenta na 21,17 bilióna juanov (približne 2 970 miliárd amerických dolárov) v období od januára do júna, podľa Generálnej colnej správy. Vývoz vzrástol o 6,9 [...]

vojna na Ukrajine, Grad

ONLINE: Šéf estónskej rozviedky: Putin má zdroje na vojnu aj v roku 2025, ale tiež ťažké straty

27.07.2024 07:10, aktualizované: 07:56

Ukrajine sa podarilo odvrátiť veľký ruský útok v Doneckej oblasti - Rusko napreduje, ale s veľkými stratami, uviedol šéf estónskej rozviedky Ants Kiviselg.

krizovatka-d1-d4

Diaľnica D1 v smere z Trnavy do Bratislavy je do obeda uzavretá

27.07.2024 07:04

Diaľnica D1 v úseku od 27. do 12,5. kilometra v smere z Trnavy do Bratislavy je do 12.00 h úplne uzavretá.

Russia Military

Škandál v Rusku: Putinov hrdina sedí za mrežami. Generál zamieňal hovädzie mäso za bravčové a kuracie

27.07.2024 06:25

Vladimir Putin za logistickú operáciu v Sýrii vyznamenal Dmitrija Bulgakova, teraz tento generál spoznáva pobyt vo vyšetrovacej väzbe.

Credit Suisse, UBS

Švajčiarske mesto Vernier zakázalo bilbordy, Zürich a Bern ho chcú nasledovať

27.07.2024 06:12

Nenápadné švajčiarske mesto Vernier s 38 000 obyvateľmi sa stalo prvou švajčiarskou obcou, ktorá vo svojich uliciach zakázala komerčnú reklamu.

stan021

Masmédia bársčo napíšu a bársčo povedia.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 853
Celková čítanosť: 2814487x
Priemerná čítanosť článkov: 3300x

Autor blogu

Archív

Odkazy