Ako sa dnes presadzujú čínske výrobky na Japonskom trhu.

Pri nákupoch v japonských obchodoch s domácimi spotrebičmi môžu zákazníci v posledných rokoch vždy vidieť čínske značky na nápadných miestach. Analytici tvrdia, že čínske značky domácich spotrebičov si čoraz viac získavajú priazeň japonských spotrebiteľov svojou kvalitou a povesťou, čo odráža mimoriadne úspechy „Made in China“ v oblasti inteligencie, značky a internacionalizácie za posledné desaťročie.

Japonské médiá Nihon Keizai Shimbun informovali, že čínska skupina Hisense zriadila v Japonsku výskumné a vývojové centrum. Nové produkty vyvinuté pre mladých Japoncov sú obľúbené a umiestňujú sa na popredných miestach v obchodoch, čím narúšajú trhový monopol japonských značiek.

Podiel Hisense na japonskom televíznom trhu, bol iba 2,4 percenta v roku 2017, dosiahol v minulom roku 12,9 percenta, čo je piate miesto a len asi o deväť percent nižšie ako Sharp, ktorý je na čele rebríčka, informovali médiá s odvolaním sa na údaje globálnej spoločnosti Euromonitor International pre prieskum trhu.

Japonskí spotrebitelia okrem televízorov veľmi dôverujú aj chladničkám, práčkam a klimatizáciám vyrobeným čínskymi spoločnosťami pre domáce spotrebiče, ktorých predaj na japonskom trhu tiež rastie.

Li Wenli, prezident Hisense Japan, povedal Xinhua, že spoločnosť zaregistrovala svoju pobočku v Japonsku na konci roka 2010 a začala predávať produkty v roku 2011. Po rokoch na japonskom trhu sa Hisense rozrástla na obľúbenú značku elektrických spotrebičov medzi japonskými spotrebiteľmi, najmä mladšia generácia.

V posledných rokoch tento gigant domácich spotrebičov videl, že jeho televízory, chladničky, práčky, klimatizácie, stereo a ďalšie produkty vstupujú do takmer všetkých bežných reťazcov domácich spotrebičov, reťazcov s tovarom pre domácnosť a platforiem elektronického obchodu v Japonsku.

„Máme tu vystavené všetky druhy produktov Hisense a naši zákazníci im dávajú veľmi vysoké hodnotenia,“ povedal obchodný personál známeho japonského predajcu elektroniky Bic Camera.

S vyššou kvalitou, aktualizovanými produktmi a lepšími popredajnými službami si čínske domáce spotrebiče posilnili imidž svojej značky prostredníctvom modernizácie a prechodu.

Okrem tradičných domácich spotrebičov žiaria nové čínske inteligentné spotrebiče aj na japonskom trhu, kde sa čínska spoločnosť zaoberajúca sa inteligentnou spotrebnou elektronikou Anker Innovations videla, ako sa jej prenosný domáci projektor stal bežným produktom, obľúbeným u mladých ľudí, ktorí žijú bez televízora, uvádza Nihon Keizai. Shimbun.

Podiel spoločnosti na japonskom trhu projektorov sa podľa japonskej výskumnej spoločnosti BCN umiestnil na druhom mieste a v roku 2021 dosiahol 14,8 percenta.

V očiach Li sú čínske značky a produkty čoraz viac v centre pozornosti na zámorských trhoch, čo nevyhnutne vyplynulo z neustáleho rozvoja čínskej ekonomiky v poslednom desaťročí, zatiaľ čo mnohé čínske firmy, vrátane Hisense, kráčajú po ceste internacionalizácie.

Počas posledného desaťročia dosiahli čínske podniky zaoberajúce sa domácimi spotrebičmi rýchly rast, užšiu spoluprácu v dodávateľskom reťazci a obojstranne výhodnú situáciu prostredníctvom fúzií a akvizícií japonských podnikov s domácimi spotrebičmi.

V roku 2012 získala spoločnosť SANYO Electric divíziu práčok a chladničiek pre domácnosť od spoločnosti Haier Group. Spoločnosť Toshiba predala v roku 2016 svoje podnikanie v oblasti bielej techniky alebo veľkých domácich elektrospotrebičov skupine Midea Group a v roku 2018 predala svoju divíziu televízorov skupine Hisense Group.

Objem bilaterálneho obchodu medzi Čínou a Japonskom vzrástol v roku 2021 o 17,1 percenta na 371,4 miliardy amerických dolárov, ukazujú údaje čínskej generálnej colnej správy.

Keďže čínsko-japonské hospodárske a obchodné väzby sa naďalej rozširujú, čínske výrobky sa integrujú na japonský trh a „Made in China“ sa stalo nevyhnutnou súčasťou života japonských spotrebiteľov.

Čínsky výrobca Loongson predstavuje novú generáciu serverových procesorových integrovaných obvodov.

29.06.2025

Čínska spoločnosť Loongson Technology uviedla na trh novú generáciu domácich procesorov 3C6000, čím sa priblížila ére AI čipov. Šanghajská spoločnosť Loongson Technology predstavila vo štvrtok novú generáciu univerzálnych procesorov 3C6000, ktoré predstavujú významný krok vpred v čínskej snah o technologickú samostatnosť a rozvoj umelej inteligencie (AI). Tieto [...]

Pravda o ekonomike v kapitalizme. O čom to celé je?

24.06.2025

Naši politici a ekonómovia žijú v ilúzórnom svete odtrhnutom od reality. Prečo im uniká podstata? Video pod článkom odhaľuje koreň problému – rolu médií, ktoré tento fiktívny svet živia. Spoločnosť topiaca sa v neurčitosti následne plodí chybné predpovede: ekonómovia sa mýlia takmer vždy, lebo sa snažia aplikovať exaktné modely na živý, nepredvídateľný [...]

Izraelská elektráreň Eshkol vybuchla po zásahu iránskej rakety.

24.06.2025

Pred niekoľkými hodinami bola zasiahnutá izraelská elektráreň Eshkol na juhu Izraela. Elektráreň mala pred výbuchom kapacitu na výrobu elektriny 1700 MW. Musel to byť veľký výbuch, keď trosky z tejto elektrárne zasiahli auto idúce po diaľnici. Video:

Patriot, stíhačky F-16, vojna na Ukrajine, zbrane

ONLINE: USA prestali dodávať Ukrajine niektoré zbrane. Uprednostnili sme americké záujmy, odkázal Biely dom

02.07.2025 05:35

Pentagon zastavil po revízii skladov dodávky niektorých zbraní na Ukrajinu.

Kráľova hoľa, mReportér

Patrí k tomu najkrajšiemu na Slovensku. Ikonický vrch v Nízkych Tatrách je lákadlom pre turistov

02.07.2025 05:00

Zábery zachytila mReportérka Ľubka Šeroňová.

Francois Bayrou

Bayrouova menšinová vláda prežila ďalšie hlasovanie o nedôvere. Premiér sa hnevá na socialistov

01.07.2025 23:16

Návrh predložila opozičná Socialistická strana po zlyhaní rokovaní o dôchodkových reformách.

Počasie / Mráz / Zima / Chlad / Námraza / Snow / Cold / Intersection /

Zatiaľ čo Európa horí, na Južnú Ameriku udreli mrazy. Situáciu zhoršuje ľadový vietor z Antarktídy

01.07.2025 22:36

V Argentíne, Čile a Uruguaji prinieslo ochladenie do niektorých oblastiach nečakané sneženie a zimu

stan021

Masmédia bársčo napíšu a bársčo povedia.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 967
Celková čítanosť: 3230169x
Priemerná čítanosť článkov: 3340x

Autor blogu

Archív

Odkazy