Ako sa dnes presadzujú čínske výrobky na Japonskom trhu.

Pri nákupoch v japonských obchodoch s domácimi spotrebičmi môžu zákazníci v posledných rokoch vždy vidieť čínske značky na nápadných miestach. Analytici tvrdia, že čínske značky domácich spotrebičov si čoraz viac získavajú priazeň japonských spotrebiteľov svojou kvalitou a povesťou, čo odráža mimoriadne úspechy „Made in China“ v oblasti inteligencie, značky a internacionalizácie za posledné desaťročie.

Japonské médiá Nihon Keizai Shimbun informovali, že čínska skupina Hisense zriadila v Japonsku výskumné a vývojové centrum. Nové produkty vyvinuté pre mladých Japoncov sú obľúbené a umiestňujú sa na popredných miestach v obchodoch, čím narúšajú trhový monopol japonských značiek.

Podiel Hisense na japonskom televíznom trhu, bol iba 2,4 percenta v roku 2017, dosiahol v minulom roku 12,9 percenta, čo je piate miesto a len asi o deväť percent nižšie ako Sharp, ktorý je na čele rebríčka, informovali médiá s odvolaním sa na údaje globálnej spoločnosti Euromonitor International pre prieskum trhu.

Japonskí spotrebitelia okrem televízorov veľmi dôverujú aj chladničkám, práčkam a klimatizáciám vyrobeným čínskymi spoločnosťami pre domáce spotrebiče, ktorých predaj na japonskom trhu tiež rastie.

Li Wenli, prezident Hisense Japan, povedal Xinhua, že spoločnosť zaregistrovala svoju pobočku v Japonsku na konci roka 2010 a začala predávať produkty v roku 2011. Po rokoch na japonskom trhu sa Hisense rozrástla na obľúbenú značku elektrických spotrebičov medzi japonskými spotrebiteľmi, najmä mladšia generácia.

V posledných rokoch tento gigant domácich spotrebičov videl, že jeho televízory, chladničky, práčky, klimatizácie, stereo a ďalšie produkty vstupujú do takmer všetkých bežných reťazcov domácich spotrebičov, reťazcov s tovarom pre domácnosť a platforiem elektronického obchodu v Japonsku.

„Máme tu vystavené všetky druhy produktov Hisense a naši zákazníci im dávajú veľmi vysoké hodnotenia,“ povedal obchodný personál známeho japonského predajcu elektroniky Bic Camera.

S vyššou kvalitou, aktualizovanými produktmi a lepšími popredajnými službami si čínske domáce spotrebiče posilnili imidž svojej značky prostredníctvom modernizácie a prechodu.

Okrem tradičných domácich spotrebičov žiaria nové čínske inteligentné spotrebiče aj na japonskom trhu, kde sa čínska spoločnosť zaoberajúca sa inteligentnou spotrebnou elektronikou Anker Innovations videla, ako sa jej prenosný domáci projektor stal bežným produktom, obľúbeným u mladých ľudí, ktorí žijú bez televízora, uvádza Nihon Keizai. Shimbun.

Podiel spoločnosti na japonskom trhu projektorov sa podľa japonskej výskumnej spoločnosti BCN umiestnil na druhom mieste a v roku 2021 dosiahol 14,8 percenta.

V očiach Li sú čínske značky a produkty čoraz viac v centre pozornosti na zámorských trhoch, čo nevyhnutne vyplynulo z neustáleho rozvoja čínskej ekonomiky v poslednom desaťročí, zatiaľ čo mnohé čínske firmy, vrátane Hisense, kráčajú po ceste internacionalizácie.

Počas posledného desaťročia dosiahli čínske podniky zaoberajúce sa domácimi spotrebičmi rýchly rast, užšiu spoluprácu v dodávateľskom reťazci a obojstranne výhodnú situáciu prostredníctvom fúzií a akvizícií japonských podnikov s domácimi spotrebičmi.

V roku 2012 získala spoločnosť SANYO Electric divíziu práčok a chladničiek pre domácnosť od spoločnosti Haier Group. Spoločnosť Toshiba predala v roku 2016 svoje podnikanie v oblasti bielej techniky alebo veľkých domácich elektrospotrebičov skupine Midea Group a v roku 2018 predala svoju divíziu televízorov skupine Hisense Group.

Objem bilaterálneho obchodu medzi Čínou a Japonskom vzrástol v roku 2021 o 17,1 percenta na 371,4 miliardy amerických dolárov, ukazujú údaje čínskej generálnej colnej správy.

Keďže čínsko-japonské hospodárske a obchodné väzby sa naďalej rozširujú, čínske výrobky sa integrujú na japonský trh a „Made in China“ sa stalo nevyhnutnou súčasťou života japonských spotrebiteľov.

Zárodok vojny Ukrajina-Rusko.

25.12.2024

Ukončenie vojny medzi Ukrajinou a RF bude veľmi zložité a bude to dlhé a namáhavé vyjednávanie. V roku 1989 sa zrútil berlínsky múr, ktorý rozdeľoval vtedajší Berlín na východný a západný. Vďaka generálnemu tajomníkovi Gorbačovovi sa to takto udialo. Pád berlínskeho múru znamenal pád celej železnej opony a pád Sovietskej ríše. Sovietsky Zväz ekonomicky skolaboval. [...]

C919 už prepravili 1 milión cestujúcich.

23.12.2024

Čínske dopravné lietadlo C919 vyvinuté na domácom trhu dosiahlo vo štvrtok míľnik, keď prepravilo 1 milión cestujúcich, uviedla spoločnosť China Eastern Airlines. Miliónty pasažier na C919 bol vo štvrtok na lete MU 2158 zo Šanghaja do Xi’anu v provincii Shaanxi na severozápade Číny, ktorý prevádzkuje China Eastern Airlines. „Toto je prvýkrát, čo letím na [...]

V Číne spustili najväčšiu slnečnú elektráreň.

22.12.2024

Projekt integrovanej koncentrovanej slnečno-tepelnej energie (CSP) a fotovoltaickej energie (PV) s výkonom 1 milión kilowattov v Hami v severozápadnej čínskej autonómnej oblasti Sin-ťiang nedávno spustil výrobu elektrickej energie. Projekt je miestom najväčšej čínskej „lineárnej Fresnelovej“ koncentrovanej demonštrácie integrovanej slnečnej energie, ktorá zahŕňa 260 000 [...]

švajčiarsko, lavína, lyžiari, Crans-Montana

Pád lavíny v rakúskom Tirolsku si vyžiadal dve obete

26.12.2024 17:55

Záchranári vytiahli spod snehu troch zasypaných ľudí. Jedného sa podarilo oživiť.

Melilla

Pri pokuse dostať sa do Španielska zomieralo tento rok 30 ľudí denne

26.12.2024 15:53

Najtragickejšími mesiacmi čo do počtu úmrtí boli apríl a máj.

sanitka dubovec nehoda ambulancia

Tragické sviatky na východe: Pri dopravnej nehode zomreli seniori, druhé vozidlo šoférovala 22-ročná žena

26.12.2024 14:43, aktualizované: 16:16

Polícia začala trestné stíhanie pre usmrtenie.

simpsonovci,

Tritisícroční Simpsonovci? V Egypte odkryli sarkofág, na ktorom je postava pripomínajúca Marge

26.12.2024 13:45

Vedci urobili objav na starovekom cintoríne v meste Minjá asi 268 kilometrov južne od Káhiry.

stan021

Masmédia bársčo napíšu a bársčo povedia.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 894
Celková čítanosť: 2955758x
Priemerná čítanosť článkov: 3306x

Autor blogu

Archív

Odkazy