Lhasa, Tibet, ČĽR, ako to tam vyzerá v súčasnosti.

Tibet je určite jednou z najkrajších čínskych provincii. Táto časť Číny predstavuje prírodné klenoty. Divokú prírodu, lesy, pohoria a samotnú Lhasu prezentujú nasledujúce fotografie.

лªÉçÕÕƬ£¬À­Èø£¬2015Äê8ÔÂ24ÈÕ     Î÷²Ø½»Í¨50Ä꣺Ìì·ÀúÊ·Éϵİ˸ö¡°Â·±ê¡±     »ð³µÐÐÊ»ÔÚÇà²ØÌú·ÉÏ£¨2013Äê3ÔÂ18ÈÕÉ㣩¡£      ¡°ÂÒʯ×ݺᣬÈËÂí·¾ø¡±£¬ÕâÊǹýÈ¥Î÷²Ø½»Í¨µÄÕæʵдÕÕ¡£50ÄêÀ´£¬¹ú¼Ò²»¶Ï¼Ó´óÎ÷²Ø½»Í¨½¨ÉèÁ¦¶È£¬ÎôÈÕ¡°½ø²ØÄÑ¡±³ÉΪÀúÊ·¡£     Èç½ñ£¬µ±Äú·­¿´Öйú½»Í¨µØͼ£¬ÒÔÌú·¡¢¹«Â·¡¢º½¿ÕµÈ¶àÖÖÔËÊ䷽ʽ×é³ÉµÄÏÖ´ú½»Í¨ÔËÊäÌåϵ£¬ÓÌÈçÒøÁúÅÌ·ÉÔÚÇà²Ø¸ßÔ­Éîɽ¹µÛÖÖ®ÖС£ÔÚ×ÔÖÎÇø³ÉÁ¢50ÄêÖ®¼Ê£¬¼ÇÕßÑ¡È¡ÁËÎ÷²Ø½»Í¨ÊÂÒµ8¸ö±êÖ¾ÐÔ·±ê£¬¼Ç¼¸ßÔ­°ëÊÀ¼Í½»Í¨¾Þ±ä¡£     лªÉç¼ÇÕß ÁõÀ¤ Éã

Tibetská plošina, cca 5000m nad morom, železnica Quinghai – Tibet

лªÉçÕÕƬ£¬À­Èø£¬2015Äê8ÔÂ24ÈÕ     Î÷²Ø½»Í¨50Ä꣺Ìì·ÀúÊ·Éϵİ˸ö¡°Â·±ê¡±     ´¨²Ø¹«Â·ÉÏÖøÃûµÄ¡°Å­½­72¹Õ¡±£¨2015Äê8ÔÂ4ÈÕÉ㣩¡£      ¡°ÂÒʯ×ݺᣬÈËÂí·¾ø¡±£¬ÕâÊǹýÈ¥Î÷²Ø½»Í¨µÄÕæʵдÕÕ¡£50ÄêÀ´£¬¹ú¼Ò²»¶Ï¼Ó´óÎ÷²Ø½»Í¨½¨ÉèÁ¦¶È£¬ÎôÈÕ¡°½ø²ØÄÑ¡±³ÉΪÀúÊ·¡£     Èç½ñ£¬µ±Äú·­¿´Öйú½»Í¨µØͼ£¬ÒÔÌú·¡¢¹«Â·¡¢º½¿ÕµÈ¶àÖÖÔËÊ䷽ʽ×é³ÉµÄÏÖ´ú½»Í¨ÔËÊäÌåϵ£¬ÓÌÈçÒøÁúÅÌ·ÉÔÚÇà²Ø¸ßÔ­Éîɽ¹µÛÖÖ®ÖС£ÔÚ×ÔÖÎÇø³ÉÁ¢50ÄêÖ®¼Ê£¬¼ÇÕßÑ¡È¡ÁËÎ÷²Ø½»Í¨ÊÂÒµ8¸ö±êÖ¾ÐÔ·±ê£¬¼Ç¼¸ßÔ­°ëÊÀ¼Í½»Í¨¾Þ±ä¡£     лªÉç¼ÇÕß ÁõÀ¤ Éã

Kľukatá cesta v Tibete, cesta Sichuan – Tibet

лªÉçÕÕƬ£¬À­Èø£¬2015Äê8ÔÂ24ÈÕ     Î÷²Ø½»Í¨50Ä꣺Ìì·ÀúÊ·Éϵİ˸ö¡°Â·±ê¡±     Î÷²Ø²ý¶¼Êо³ÄڵĴ¨²Ø¹«Â·£¨2015Äê8ÔÂ4ÈÕÉ㣩¡£      ¡°ÂÒʯ×ݺᣬÈËÂí·¾ø¡±£¬ÕâÊǹýÈ¥Î÷²Ø½»Í¨µÄÕæʵдÕÕ¡£50ÄêÀ´£¬¹ú¼Ò²»¶Ï¼Ó´óÎ÷²Ø½»Í¨½¨ÉèÁ¦¶È£¬ÎôÈÕ¡°½ø²ØÄÑ¡±³ÉΪÀúÊ·¡£     Èç½ñ£¬µ±Äú·­¿´Öйú½»Í¨µØͼ£¬ÒÔÌú·¡¢¹«Â·¡¢º½¿ÕµÈ¶àÖÖÔËÊ䷽ʽ×é³ÉµÄÏÖ´ú½»Í¨ÔËÊäÌåϵ£¬ÓÌÈçÒøÁúÅÌ·ÉÔÚÇà²Ø¸ßÔ­Éîɽ¹µÛÖÖ®ÖС£ÔÚ×ÔÖÎÇø³ÉÁ¢50ÄêÖ®¼Ê£¬¼ÇÕßÑ¡È¡ÁËÎ÷²Ø½»Í¨ÊÂÒµ8¸ö±êÖ¾ÐÔ·±ê£¬¼Ç¼¸ßÔ­°ëÊÀ¼Í½»Í¨¾Þ±ä¡£     лªÉç¼ÇÕß ÁõÀ¤ Éã

Cesta Sichuan-Tibet

лªÉçÕÕƬ£¬À­Èø£¬2015Äê8ÔÂ24ÈÕ     Î÷²Ø½»Í¨50Ä꣺Ìì·ÀúÊ·Éϵİ˸ö¡°Â·±ê¡±     ÕýÔÚÊ©¹¤ÖеÄͨÂóÌØ´óÇÅ£¨ÓÒÒ»£©ÓëÅÔ±ßÁ½×ù֮ǰʹÓõıãÇŶԱȣ¨2015Äê8ÔÂ5ÈÕÉ㣩£¨Æ´½ÓÕÕƬ£©¡£      ¡°ÂÒʯ×ݺᣬÈËÂí·¾ø¡±£¬ÕâÊǹýÈ¥Î÷²Ø½»Í¨µÄÕæʵдÕÕ¡£50ÄêÀ´£¬¹ú¼Ò²»¶Ï¼Ó´óÎ÷²Ø½»Í¨½¨ÉèÁ¦¶È£¬ÎôÈÕ¡°½ø²ØÄÑ¡±³ÉΪÀúÊ·¡£     Èç½ñ£¬µ±Äú·­¿´Öйú½»Í¨µØͼ£¬ÒÔÌú·¡¢¹«Â·¡¢º½¿ÕµÈ¶àÖÖÔËÊ䷽ʽ×é³ÉµÄÏÖ´ú½»Í¨ÔËÊäÌåϵ£¬ÓÌÈçÒøÁúÅÌ·ÉÔÚÇà²Ø¸ßÔ­Éîɽ¹µÛÖÖ®ÖС£ÔÚ×ÔÖÎÇø³ÉÁ¢50ÄêÖ®¼Ê£¬¼ÇÕßÑ¡È¡ÁËÎ÷²Ø½»Í¨ÊÂÒµ8¸ö±êÖ¾ÐÔ·±ê£¬¼Ç¼¸ßÔ­°ëÊÀ¼Í½»Í¨¾Þ±ä¡£     лªÉç¼ÇÕß ÁõÀ¤ Éã

most Tangmai, Tibet, dva malé mosty vľavo

лªÉçÕÕƬ£¬À­Èø£¬2015Äê8ÔÂ24ÈÕ     Î÷²Ø½»Í¨50Ä꣺Ìì·ÀúÊ·Éϵİ˸ö¡°Â·±ê¡±     ÉÐδͨ³µµÄÀ­ÈøÖÁÁÖÖ¥¸ßµÈ¼¶¹«Â·£¨2015Äê8ÔÂ8ÈÕÉ㣩¡£      ¡°ÂÒʯ×ݺᣬÈËÂí·¾ø¡±£¬ÕâÊǹýÈ¥Î÷²Ø½»Í¨µÄÕæʵдÕÕ¡£50ÄêÀ´£¬¹ú¼Ò²»¶Ï¼Ó´óÎ÷²Ø½»Í¨½¨ÉèÁ¦¶È£¬ÎôÈÕ¡°½ø²ØÄÑ¡±³ÉΪÀúÊ·¡£     Èç½ñ£¬µ±Äú·­¿´Öйú½»Í¨µØͼ£¬ÒÔÌú·¡¢¹«Â·¡¢º½¿ÕµÈ¶àÖÖÔËÊ䷽ʽ×é³ÉµÄÏÖ´ú½»Í¨ÔËÊäÌåϵ£¬ÓÌÈçÒøÁúÅÌ·ÉÔÚÇà²Ø¸ßÔ­Éîɽ¹µÛÖÖ®ÖС£ÔÚ×ÔÖÎÇø³ÉÁ¢50ÄêÖ®¼Ê£¬¼ÇÕßÑ¡È¡ÁËÎ÷²Ø½»Í¨ÊÂÒµ8¸ö±êÖ¾ÐÔ·±ê£¬¼Ç¼¸ßÔ­°ëÊÀ¼Í½»Í¨¾Þ±ä¡£     лªÉç¼ÇÕß ÁõÀ¤ Éã

Diaľnica Lhasa-Nyingchi

 

 

лªÉçÕÕƬ£¬À­Èø£¬2015Äê8ÔÂ24ÈÕ     Î÷²Ø½»Í¨50Ä꣺Ìì·ÀúÊ·Éϵİ˸ö¡°Â·±ê¡±     Æû³µÐÐÊ»ÔÚÀ­Èø½ÖÍ·£¨2014Äê5ÔÂ9ÈÕÉ㣩¡£     ¡°ÂÒʯ×ݺᣬÈËÂí·¾ø¡±£¬ÕâÊǹýÈ¥Î÷²Ø½»Í¨µÄÕæʵдÕÕ¡£50ÄêÀ´£¬¹ú¼Ò²»¶Ï¼Ó´óÎ÷²Ø½»Í¨½¨ÉèÁ¦¶È£¬ÎôÈÕ¡°½ø²ØÄÑ¡±³ÉΪÀúÊ·¡£     Èç½ñ£¬µ±Äú·­¿´Öйú½»Í¨µØͼ£¬ÒÔÌú·¡¢¹«Â·¡¢º½¿ÕµÈ¶àÖÖÔËÊ䷽ʽ×é³ÉµÄÏÖ´ú½»Í¨ÔËÊäÌåϵ£¬ÓÌÈçÒøÁúÅÌ·ÉÔÚÇà²Ø¸ßÔ­Éîɽ¹µÛÖÖ®ÖС£ÔÚ×ÔÖÎÇø³ÉÁ¢50ÄêÖ®¼Ê£¬¼ÇÕßÑ¡È¡ÁËÎ÷²Ø½»Í¨ÊÂÒµ8¸ö±êÖ¾ÐÔ·±ê£¬¼Ç¼¸ßÔ­°ëÊÀ¼Í½»Í¨¾Þ±ä¡£     лªÉç¼ÇÕß ÁõÀ¤ Éã

Hlavná trieda v Lhase

 

лªÉçÕÕƬ£¬À­Èø£¬2015Äê8ÔÂ24ÈÕ     Î÷²Ø½»Í¨50Ä꣺Ìì·ÀúÊ·Éϵİ˸ö¡°Â·±ê¡±     Î÷²ØÊ××ùÏÖ´ú»¯Á¢½»ÇÅ¡ª¡ªÁøÎà´óÇÅ£¨2014Äê8ÔÂ25ÈÕÉ㣩¡£      ¡°ÂÒʯ×ݺᣬÈËÂí·¾ø¡±£¬ÕâÊǹýÈ¥Î÷²Ø½»Í¨µÄÕæʵдÕÕ¡£50ÄêÀ´£¬¹ú¼Ò²»¶Ï¼Ó´óÎ÷²Ø½»Í¨½¨ÉèÁ¦¶È£¬ÎôÈÕ¡°½ø²ØÄÑ¡±³ÉΪÀúÊ·¡£     Èç½ñ£¬µ±Äú·­¿´Öйú½»Í¨µØͼ£¬ÒÔÌú·¡¢¹«Â·¡¢º½¿ÕµÈ¶àÖÖÔËÊ䷽ʽ×é³ÉµÄÏÖ´ú½»Í¨ÔËÊäÌåϵ£¬ÓÌÈçÒøÁúÅÌ·ÉÔÚÇà²Ø¸ßÔ­Éîɽ¹µÛÖÖ®ÖС£ÔÚ×ÔÖÎÇø³ÉÁ¢50ÄêÖ®¼Ê£¬¼ÇÕßÑ¡È¡ÁËÎ÷²Ø½»Í¨ÊÂÒµ8¸ö±êÖ¾ÐÔ·±ê£¬¼Ç¼¸ßÔ­°ëÊÀ¼Í½»Í¨¾Þ±ä¡£     лªÉç¼ÇÕß ÁõÀ¤ Éã

most s nadjazdom Liuwu spájajúci žel stanicu s mestom v Lhase.

 

Japonsko – súostrovie gulagov?

23.11.2024

Japonsko bola veľmi ekonomicky úspešná krajina v priebehu 20. storočia. V 90. rokoch milulého storočia došlo v Japonsku ku krachu japonského štátneho kapitalizmu. Ľudské zdroje, ktoré produkovali japonský zázrak z predchádzajúceho obdobia sa vyčerpali. Po krachu Tokijskej burzy v minulom storočí sa Japonsko ekonomicky zaseklo a jeho ekonomická expanzia sa definitívne [...]

Hrozí ekonomický krach západu?

19.11.2024

Niekde som čítal, že Rusko je na tom ekonomicky zle a že je len otázkou času, kedy sa zrúti ekonomika Ruskej federácie. V súčasnosti má Rusko infláciu na úrovni 8,5 % a úrokovú mieru na 21 %. Kurz rubľa voči americkému doláru je približne 100:1. Táto situácia však nemusí byť nutne katastrofálna. Napríklad v Turecku je inflácia okolo 50 % a turecká líra sa obchoduje v [...]

V Macau nedávno otvorili 4. most cez more.

17.11.2024

Most Macao, štvrtý most cez more v osobitnej administratívnej oblasti, bol otvorený na tohtoročný štátny sviatok. Výstavba prvého osempruhového mosta v Macau sa začala v marci 2020 a bola dokončená 12. marca tohto roku. 3,08-kilometrový most s 2,86-kilometrovým prierezom cez more sa nachádza východne od Ponte de Amizade alebo Mostu priateľstva. Spája most Hong [...]

vojna na Ukrajine, tank T90M Proryv

ONLINE: Zalužnyj: Európa nie je pripravená na dlhú vojnu s Ruskom

24.11.2024 07:45

Bývalý hlavný veliteľ ukrajinskej armády Valerij Zalužnyj tvrdí, že európske krajiny nedokážu viesť s Ruskom opotrebovávaciu vojnu.

Rumunsko, prezidentské voľby

V Rumunsku sa koná prvé kolo prezidentských volieb. Prieskumy favorizujú súčasného premiéra

24.11.2024 07:26

V Rumunsku sa v nedeľu koná prvé kolo prezidentských volieb. Rumuni v zahraničí už mohli voliť v piatok.

COP29, Muchtar Babajev, klimatický summit OSN

Na klimatickej konferencii COP29 sa dohodli na finančnej pomoci rozvojovým krajinám

24.11.2024 06:10

Štáty sveta sa na COP29 v Azerbajdžane po dlhom vyjednávaní dohodli na výraznom zvýšení klimatickej pomoci pre rozvojové krajiny.

stan021

Masmédia bársčo napíšu a bársčo povedia.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 882
Celková čítanosť: 2923007x
Priemerná čítanosť článkov: 3314x

Autor blogu

Archív

Odkazy